Wednesday, January 18, 2006

Curtain opens

Het openen/beginnen van een blog blijkt een nieuwe trend te zijn in het e-landschap, één waar zelfs ik als getraind chaoot niet aan kan ontsnappen. Als Romantiek-adept (qua literaire stroming that is, niet de kleffe Valentijn-betekenis van het woord, helaas voor Marijke) word ik zelf niet erg graag in medias res gegooid, een kleine voorstelling is dan ook op zijn plaats. Volgende zinnen kunnen dan ook gecatalogeerd worden onder "My name is and I....".
Mijn naam is (ik heb u gewaarschuwd) Kristof, ben afgestudeerd als Germanist, momenteel bezig met een ManaMa (zoals dat zo mooi heet tegenwoordig; ik was voorheen nog een "liccer") American Studies. Bezigheden, interesses en andere passies zullen wel naar voren komen in deze blog. Ter kleine inleiding zal ik even met u een kinderspelletje spelen "Ik-ga-op-reis-en-neem-mee". Hier volgen - niet noodzakelijk in volgorde van belang: Marijke, mijn fantastische vrienden, pen en papier, voetbal, familie, film, literatuur, The Simpsons, Bob Dylan (en een hele trits andere singer/songwriters), Stef Bos (en een hele trits andere Nederlandstalige kleinkunstenaars), rapmusic, reisfoto's, ...
In de hoop dat andere mensen ook wat aan mijn schrijfsels hebben, kraak ik nu een imaginair flesje champagne (ik ben student en heb het niet te breed) bij de officiële opening van MIJN BLOG.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home