Thursday, July 27, 2006

Vervolgverhaal

Een snelle berekening (niet meteen mijn sterkste punt, dat zullen mjn leraars wiskunde beamen) leert me dat we gemiddeld een vijfentwintigtal vaste bezoekers hebben per dag. Daar zijn waarschijnlijk moeders, vaders, zusters, broeders en andere familieleden bij. Niet slecht, maar we mikken op meer, ambitieuze inwoners van de bloggosphere die we zijn.
Vergaderingen werden belegd, koppen werden bij elkaar gestoken, brain storming sessies vulden onze reeds erg volle dagen. Ideeen werden gewikt, gewogen, geevalueerd en - vaak - afgevoerd. Uiteindelijk was er 1 geniaal idee dat het heeft gehaald. Volgens ons kan dit niet falen. We verwachten, binnen een aantal weken, dan ook een verdubbeling van het aantal bezoekers op onze blog!


Het idee? Een vervolgverhaal. Briljant eenvoudig, eenvoudigweg briljant. Bezoekers zullen vastgekluisterd blijven aan het scherm om meer te weten te komen... Zijn er ontwikkelingen? Hoe gaat het met het hoofdpersonage? ...

Het onderwerp? Mijn borsthaar. Voorlopig ziet het er niet erg indrukwekkend uit, maar het warme en vochtige klimaat van the USA zal mijn bos waarschijnlijk wierig telen. We houden u op de hoogte. Spannend, niet waar?

4 Comments:

Blogger Kristof said...

Man, ge zijt toch nog niet vergeten hoe ik ook IN DE SPITS furore maakte bij de witten van waver? Dat doet me pijn!
Helegans afetraind zal k niet zijn, maar mijn talent zal dat ruimschoots compenseren ;)

PS: we staan bekend als "de gouden driehoek", niet als "de goeden driehoek".

7:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

12:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work. thnx!
»

5:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

1:05 PM  

Post a Comment

<< Home