Sunday, July 23, 2006

Happy birthday Milan

Aan ons driejarig neefje en tegelijk onze oogappel willen wij bij deze een aantal dingen kwijt die we hem niet persoonlijk kunnen vertellen. Op deze 23ste juli wensen we hem het volgende;
1. Een fantastische verjaardag
2. Zijn eerste lief. OK, drie jaar is jong, maar tegenwoordig gaat alles sowieso sneller dan in mijn tijd. Ik was pas 22 voor ik wist hoe het eraan toeging tussen de bloemetjes en de ooievaar (of was het batman?).
3. Een vlot gebruik van de volgende klanken van de Nederlandse taal: de s, alsook de r en de l.
4. Een leuk eerste schooljaar in het (van hieruit althans) erg verre Engeland. Ik reken erop dat hij de slimste van de klas en de knapste blijkt te zijn. In de voetsporen van zijn nonkel zeg maar ;)
5. Een goede broeder-zuster relatie met Valentina.
En daarom zingen wij hier in den vreemde een liedje; "Milan it's your birthday, happy birthday Milan,....." (naar Michael Jackson in the Simpsons)

Voor de andere bezoekers; een fotootje van Milan wijlens het spelen en ravotten op het bed van zijn nonkel Titu (ik dus).

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

3:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

10:40 PM  

Post a Comment

<< Home