Sunday, July 23, 2006

Couchsurfing: eerste ervaring

Ik realiseerde me net dat ik nog niet aan iedereen heb uitgelegd hoe het komt dat wij een reis van twee maanden kunnen betalen (we krijgen die vraag namelijk vaak!). Nu, dat komt voornamelijk doordat wij bij mensen thuis overnachten via de website www.couchsurfing.com . De voorbije maanden hebben we (lees: Marijke) emails gestuurd naar verschillende mensen op verschillende locaties met de vraag of we bij hen mogen blijven slapen.

Hier in Boston verblijven we bij de broer en schoonzus van de oprichter van de couchsurfing website. We "wonen" in een wijk vlak buiten Boston (waar het op dit ogenblik overigens regenachtig is). Erin en Jesse zijn erg lieve mensen die ons ontzettend goed opgevangen hebben: we zijn al uitgeweest in een technobar waar we veel nieuwe mensen hebben ontmoet, nog een voordeel van couchsurfen.


We mogen in een achterkamertje op een airbed slapen. Best comfortabel eigenlijk. Meer hebben Marijke en ik niet nodig.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey liefies!!

Leuk dat jullie t zo bij houden op de site.. Ben stiekem wel jaloers, maar morgen vertrek ik naar Spanje wat ook heel gaaf is! Geniet ervan, marijk: Drink veel starbucks, eet muffins, cheesecake en alles voor 2, ik geniet wel mee hier.. :)
Veel plezier!!
Dikke kus, De Hollandse

6:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Man, ik ben nog niet lang wakker en inderdaad, "gore pap!" Smakelijk!
Nog veel plezier ginds in Boston!
En zoals reeds gezegd, pas op met uw Zuiderse looks als je dieper het Zuiden intrekt, Wetbag!
Groeten, ook aan die mooie vriendin van u,
Sebastian

12:52 PM  
Blogger Kristof said...

Anoek: bedankt voor het lieve berichtje, amuseer je in Spanje en niets doen wat wij niet zouden doen (leaves quite a few options open).

Seba: Gore pap, indeed! Ik zal mijn zuiderse look verstoppen achter een typisch zuiderse pet ("King of Rock") en een Marcelleke (dat noemen ze hier trouwens een "wifebeater", geestig eh). Ik zal ook het accent van Billy Bob Thornton imiteren: wat kan er dan mis gaan?

8:02 PM  

Post a Comment

<< Home