Thursday, September 21, 2006

Bizarre foto's

Soms neem je foto's en merk je pas bij het herbekijken hoe vreemd ze zijn. Ik heb hier twee plaatjes voor jullie geselecteerd die ik er erg bizar vind uitzien. Het eerste is een opname van het Washington monument vanop Capitol Hill (het congress ligt achter mijn rug) en het lijkt alsof een vliegtuig een aanslag wil plegen: het is nog seconden van een inslag verwijderd. Uiteraard is dit een trompe l'oeuil. Het vliegtuig is op weg naar Dulles Internation Airport en vliegt kilometers achter het monument.


De tweede foto is er een genomen vanin het Lincoln Memorial, alweer van het Washington monument. De gigantische obelisk lijkt op dit moment wel een fallussymbool ;) De foto lijkt wel een seksueel getint plaatje, niet waar. Mijn excuses voor de gevoelige zielen en de zwakke magen onder jullie.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kleine correctie: het vliegtuig op de eerste foto landt niet op Dulles, maar wel op Ronald Reagan Washington National Airport, net aan de overkant van de rivier.
Een detail natuurlijk.
Verder proficiat met jullie mooie en originele reis, en bedankt voor het verslag. Van een anonieme lezer die heel wat kon herkennen van enkele (voor een stuk) gelijkaardige reizen die hij zelf 15 jaar geleden maakte, en die professioneel tracht bezig te zijn met (o.a.) het verhogen van de "mutual understanding" tussen de US en Europa/Belgiƫ/Vlaanderen/Antwerpen (rara wat zou dat kunnen zijn).

9:31 AM  
Blogger Kristof said...

Inderdaad, foutje. Wij hebben trouwens een leuke tour gedaan waarbij de vliegtuigen die gaan landen op Ronald reagan, vlak boven onze hoofden vlogen. Best indrukwekkend.
Bedankt voor het compliment, maar nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt met je persoonsomschrijving natuurlijk. Geef eens een tip ;) Stuur me anders een emailtje op kristof1983@hotmail.com

5:20 PM  

Post a Comment

<< Home