Wednesday, August 09, 2006

Chicago host

Beste bezoeker, we hebben het weer getroffen!
Toen we - gepakt en gezakt - onze kamer in een wijk in Noord-Chicago binnentraden, konden wij onze kaak- en mondspieren niet meer controleren. Resultaat: onze mond viel open van verbazing en bewondering. Ik zou hier ongetwijfeld een prachtige beschrijving van onze nieuwe stulp kunnen neerpennen die zijn gelijke niet kent in de Vlaamse literatuur van de 21ste eeuw, maar zoals aangehaald door Yoko: "een beeld zegt (soms) meer dan duizend woorden". Hier volgt dan ook een foto van het uitzicht vanuit onze kamer.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Amaai, amaai al die avonturen! Ik mis jullie ongelooflijk ( mijn moederhart is een beeteke van slag)maar ik ben heel content dat jullie dit kunnen meemaken en eerljk gezegd ben ik ook een tikkeltje jaloers.Ik zou zo terug mijn rugzakske inpakken en op stap gaan. Naar 't schijnt moet dat beteren maar bij mij kriebelt het nog steeds, hoor. Marijke ik wil maar zeggen: ge weet waar uw genen vandaan komen,hé.
Gelukkig dat we via deze blog alles kunnen meemaken. Kristof, supeeeeeeeeeeeeeeeer...
Het was plezant om ook Susan en Norbert aan de telefoon te horen. Echt heel lieve mensen en een pracht van een foto hieronder!
En in Chicago " A room with a view" zou ik zo zeggen. Waar ik ook naar uitzie is natuurlijk naar de ontwikkelingen van het borsthaar van ons aller Kristof...maar ook naar wat jullie gaan vinden in New Orleans.En hoe is de juiste uitspraak nu weer? New OrleAns of New Orleeeeens?
Ik zou hier gewoon kunnen blijven verder tetteren en schrijven maar zal dat maar laten tot de volgende keer, hé.
Dikke kussen en veel knuffeltjes van ons moeke.

1:04 PM  
Blogger kastelke said...

Lake Michigan! Ooooh, wat krijg ik heimwee. :-((

2:59 PM  

Post a Comment

<< Home