Thursday, August 24, 2006

Een wist je dat-je!

Wisten jullie dat de door ons (soms) erg beminde komiek CVDD, oftewel Chris van den Durpel, ook in Amerika bekend is. Toen Marijke en ik in Tallahassee televisie aan het kijken waren, viel onze mond open van verbazing (waardoor het stuk pizza dat zich op dat moment in onze mond bevond, eruit viel). Van den Durpel speelde geen typetje (jammer genoeg: ik vraag me af hoe Firmin Crets klinkt in het Amerikaans Engels), neen, hij maakte reclame voor de door velen gehate en door evenveel geliefde Hummer! Vreemd!

2 Comments:

Blogger kastelke said...

Hij speelt wél een typetje hoor, maar eentje dat ik ook nog niet kende.
Zie http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GFH10L3A3
Op www.hummer.com kan je de filmpjes zien. Ze noemen Gas Station -> Home.
Hadden ze nou echt geen Amerikaan die dat kon?... Al moet ik zeggen: als ik de rest van de Hummer-filmpjes bekijk, dan liggen deze geheel in de lijn.

10:09 PM  
Blogger Kristof said...

"Hadden ze nou geen Amerikaan die dat kon". My thoughts indeed!

5:23 PM  

Post a Comment

<< Home