Wednesday, August 16, 2006

Elvis Lives!

Het was een bizarre avond/nacht daarnet. Het is nu ongeveer 1 uur 's nachts, ik ben mijn foto's en filmpjes van vandaag aan het overzetten op mijn draagbare harde schijf (een dagelijks ritueel) en ik kan nog steeds niet vatten wat ons daarnet overkomen is. We hebben meegewandeld in een 21ste eeuwse pelgrimstocht. Niet naar Lourdes of scherpenheuvel, maar naar het graf van Elvis Presley. Vandaag (woensdag) is het immers 29 jaar geleden dat Elvis overleed op zijn toilet, vermoedelijk door een overdosis. We hebben mensen zien huilen, mensen kleine altaartjes zien maken, mensen zich zien kleden als The King (ik kon natuurlijk niet onderdoen met mijn pet!),...
Nu, er zijn zo van de momenten dat foto's veel meer kunnen zeggen dan woorden. En aangezien ik bijzonder moe ben van het drie uur (DRIE UUR!!!) aanschuiven met een brandend kaarsje in de hand, laat ik me de stilte welgevallen. Ik maak een ruwe en snelle selectie uit het archief, als jullie meer foto's willen zien zijn er twee opties:
a) jullie vragen het me in de comments
b) jullie wachten tot Marijke een deel foto's online gooit op haar fotosite

Until then.... Enjoy the Freakshow. Voor de elvisfans onder mijn vaste fans: don't feel offended ;)





2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey kinders,(alhoewel...)
Fijn dat jullie de iconen van het moderne Amerika niet vergeten en dat jullie met de gepaste ingetogenheid en respect, eer zijn gaan betuigen aan de allergrootste rocker. Hier in de -doornatte- thuisbasis hebben we ook onze jaarlijkse hoogmis gehad (de beruchte smultoer). Nooit zo hard gelachen om zoveel weermiserie(heel de tocht regen!). Ik hoop dat jullie de goede gewoonte om deze blog aktueel te houden kunnen voortzetten want iedereen kijkt er telkens naar uit om jullie avonturen te kunnen volgen. Dus: keep up the good work, be healthy, be safe and don't forget:

Leave nothing but footprints.
Take nothing but pictures.
Kill nothing but time.

11:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Lieve Marijke en Kristof,

Bedankt voor jullie leuke berichtjes uit het grote USA. Hopen jullie binnekort een keer live te zien in Veenendaal. Groetjes en een hééééééééééééééééééééle dikke kus.
Ton, Anja en Rick
boersawm@wxs.nl

10:07 PM  

Post a Comment

<< Home