Sunday, August 20, 2006

Geduld lieve mensen, dat schijnt een schone deugd te wezen!

Dierbare vrienden, sympathisanten, familie, toevallige bezoekers, fans,

We zitten op dit eigenste moment in New Orleans, en het is een ogen-openende tweedaagse geweest tot nu toe. Ik heb een heel verhaal in mijn hoofd dat ik aan jullie kwijt wil, maar ik wil ermee wachten tot we de busrit van morgen achter de rug hebben. We zullen immers door Biloxi rijden, de stad die het hardst getroffen is door orkaan Katrina. Die ervaring kan nog iets veranderen of toevoegen aan het verhaal.
Na de busrit overnachten we in het Holidays Inn in Tallahassee, Florida. De dag daarna (de 21ste) halen we dan onze 's ochtends vroeg een huurauto op en rijden we door naar Jacksonville, waar ik hopelijk terug een computer ter beschikking zal hebben! Als dat het geval is, zal ik urenlang doorwerken om jullie te tonen hoe het er in New orleans aan toe gaat, een jaar na Katrina.

Tot dan,
Read on! Ik beloof dat het de moeite zal wezen!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nice! Looking forward to it. Ik zag net dat jullie rond 11 september in New York zitten. Nice move :-)
Man wat ben ik jaloers, ik zit hier maar aan mijn thesis te prutsen terwijl er amper een straaltje zon door de wolken komt. Hoewel, misschien niet snugger van me te klagen over mijn situatie terwijl jij een rampengebied bezoekt.
Godspeed!

12:11 PM  
Blogger Kristof said...

Hey, kop op ;) Die thesis wordt Da Bomb.

5:21 PM  

Post a Comment

<< Home