Wednesday, August 30, 2006

Marijke en Kristof: de mening van anderen DEEL TWEE

We zijn nu al een tijdje onderweg: bijna twee derde van de reis zit er op. Overmorgem beginnen we aan de laatste drie weken van onze negen weken durende trip. Kortom: tijd om het lijstje van "wat anderen van ons denken" eens aan te vullen.

Ray, de zwarte leraar Spaans uit Buffalo, New York zei: "Marijke and Kristoff (sic) waren fantastische gasten. Het voelde aan alsof we mekaar al veel langer kenden. Ze zijn alletwee schitterend en als ze een plaatsje nodig hebben om te overnachten, nodig hen uit want je kan je geen betere gasten en vrienden wensen."

Mary Ann uit Jacksonville zegt: "Marijke en Kris (sic) zijn levensgenieters en de perfecte gasten. Wie de mogelijkheid krijgt om hen te hosten of te ontmoeten, zal gezegend worden."

Josh en Mary uit memphis zeiden het volgende: "Marijke and Kristof waren topklasse couchsurfers. Ze vertelden ons al hun verhalen en luisterden geduldig naar de onzen. Ze lieten ons doordrammen over onze saaie stad en duldden ons gezelschap voor een aantal nachten. We hadden een fantastische tijd en hopen hen terug te zien!"

Susan uit Melbourne, Florida vond: "Een fantastische koppel vol levensvreugde, vol nieuwsgierigheid naar de wereld en zijn bewoners. Vrolijk, interessant en een plezier om rond je te hebben. Fantastische gasten. Ik ben blij hen tot mijn vrienden en tot de couchsurfingfamilie te mogen rekenen."

Zijn jullie nu niet trots? ;)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Waauw seg en jullie zijn ook mijn vrienden, wat ben ik trots! ;)

12:57 PM  
Blogger Kristof said...

Zo wil ik het horen se. En ik negeer het sarcasme volledig. Bedankt Yoko!
PS; misschien krijgt gij wel het door Kristof gedragen Marcelleke MET handtekening als we terug zijn

2:59 PM  

Post a Comment

<< Home