Tuesday, August 01, 2006

vervolg schema

Alweer voor de duidelijkheid van de groeiende groep mensen die onze reis hier volgt, een update van het reisschema:
Morgenvroeg vertrekken we - met het vliegtuig - richting Chicago. Daar zullen we de bus nemen naar Madison, waar we een bus nemen (of opgepikt worden) naar Richland Center. In dit kleine dorpje in de Midwest zullen Marijke en ik een week blijven. Ik kijk er naar uit om een aantal redenen:
- ik zal eindelijk de mensen ontmoeten waarbij Marijke een jaar lang heeft gelogeerd toen zij een uitwisselingsstudente was
- ik krijg de mogelijkheid om een American Christian Wedding bij te wonen. Vrijdag is het Rehearsal Dinner (vrij vertaald: generale repititie). In dit geval betekent dat een kampvuur. Zaterdag is het huwelijk zelf (5 augustus). Ergens deze week is het normaliter vrijgezellenavond.
- ik krijg de mogelijkheid om een dorpje te bezoeken in the Midwest, waar ik tot dusver enkel steden en National Parks heb bezocht.
7 of 8 augustus (dat moeten we nog beslissen) trekken we dan naar Chicago. Hierna volgt een nieuwe update van het schema. I'l keep you guys posted as much as I can! Dingen om naar uit te kijken deze week:
- Hoe zit het met de Fainting adventures van Marijke. Zijn deze enkel beperkt gebleven tot Boston, of kunnen anderen regio's van de VS ook genieten van dit natuurfenomeen.
- Het vervolgverhaal! Hoe zit het met het borsthaar? Groeit het? Valt het uit? Verkleurt het?
- Hoe zit het met "peekesstoemp goes USA"? Vonden de mensen in Buffalo het ook een succes, of zitten ze op dit eigenste moment over te geven op hun Amerikaanse toilet?
-Heeft Kristof nieuwe woorden geleerd? Hoe heet een marcelleke in het Engels? Wat is de vertaling van kuieren?
- Welke scene van Matroesjka's hebben Kristof en Marijke hun gastheer Ray laten naspelen? (dit komt u enkel te weten als we erin slagen een video clip te uploaden; info is welkom!)
- Wat vonden de mensen die Kristof en Marijke tot dusver ontmoet hebben van deze twee vreemde Vlamingen? Het commentaar van maar liefst acht mensen volgt dra!
Zijn jullie nerveus? Wij ook!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hallo daar!

ik dacht, ik laat ook eens een ber achter :) jullie avonturen zijn zeer leuk om te volgen, ik val er niet bij in slaap, doe zo voort! tot hiertoe ben ik nog alive and kicking maar da kan snel veranderen mits ik vakantiewerk ga doen in de zoo en ik souvenirs ga verkopen in een hokje naast dat van de tijgers (slik), morgen begin ik, oléolé
ciao belli!

5:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ik kan het ni laten om nog rap ff informatie te geven over het punt "marcellekes" hierboven vermeld: er stond in de week in de gazet een heus artikel (een halve pagina zelfs) over de opkomst van het marcelleke. U moest op uw hoede zijn voor fake modellen, zijnde alle stukken stof die niet wit zijn noch ribbels bevatten. Alle niet-onderlefkes dus... Haha... Ik ben wel reuze-benieuwd naar de engelse vertaling ervan, heb al eens geprobeerd, misschien iets in de stijl van "mawrseil" neen? ;) Ok, nu verder werken!

1:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey mijn 2 dikke schatten

Joepie, ik kan jullie spannende verhalen volgen. Met een beetje geluk,want op dit moment staan er mensen hun hete adem in mijne nek te blazen om ook computerke te kunnen spelen. Jullie begrijpen het al... we zitten op dit moment in Zuid-Frankrijk. Na mijn bootavonturen op de Middellandse Zee zit ik hier nu met ons vake en ons Faith rustig te genieten as "The Queen of France".Willen jullie de groetjes doen van ons aan Susan en Norbert. En een heel dikke proficiat wensen aan het nieuwe koppel... Geniet ginder van alles wat je tegenkomt en meemaakt en laat uw zintuigen werken, hé. Kijk, hoor, voel, proef, ... zoals je dat nog nooit gedaan hebt. Maar wees altijd voorzichtig. Schatjes, je weet het hé. Ik zie jullie heel, heel, ...graag.

2:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

- En nog belangrijker: Zullen Kristof en Marijke dra achtergelaten kindertjes in wasmachines terugvinden?

10:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

ik heb da al eens gehoord wa marcellekes zijn int engels.... was iets als vrouwenverleider of zoiets weet nimeer wat juist was int nederlands. Dacht op die moment tiens raar woordje hehe. ik hoop dat alles in orde is daar en vele groetjes van ons allemaal. cavamiva

3:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Iedereen is blijkbaar erg geïnteresseerd in de marcellekes :) Allen erg modebewust... Goed nieuw verder, mijne pc is gemaakt waardoor ik nu elke dag jullie verhalen kan lezen! (dus ik verwacht elke dag een verhaal en ni zo'n luiheid als vandaag he ;)) Roddels heb ik jammer genoeg nog niet, aangezien ik elke dag saaie dingen doe bij pwc en mijn sociaal leven bijgevolg erg beperkt blijft... Ohja seg ik wil eens wa fotootjes op Marij hare site zien he! De Kristof zijn woorden zijn wel sprekend, maar toch, ne foto zegt meer dan 1000 woorden zeggen ze al is hé ;) Bon, da was mijn bijdrage voor vandaag. Veel plezier ginds!

7:12 PM  
Blogger Kristof said...

De marcellekes zijn inderdaad populair ;) Daarom heb ik daarstraks een post geplaatst met de waarheid!
En Yoko, ik heb vandaag zes posts geplaatst om de stilte van de voorbije dagen goed te maken (terug vriend? ;)) Wat de foto's betreft: het uploaden van foto's op pixagogo blijkt erg lang te duren, daarom denken we erover om - als we terug zijn - een filmpje ineen te knutselen en de vrienden te inviteren (wrs, MET bbq). Uiteraard willen we NIET zo'n saaie dia-avond waarbij iedereen in slaap valt (you have my word on it ;)), net zoals dit GEEN blog/verslag is waarbij je in slaap dommelt. We denken erover na, we'll keep you posted.

PS; @Lore: het hok van de tijgers? Moet Marijke daar dan niet zitten? ;)

11:50 PM  

Post a Comment

<< Home