Friday, November 03, 2006

Where's Kristof

Er zijn meldingen binnen gekomen van woedende menigtes die zich afvragen waar Kristof zit. "Al een maand geen posts meer," titelde een Vlaamse tabloid. In hetzelfde artikel interviews met wanhopige lezers die maar nét geen zelfmoordacties ondernamen.
Voor iedereen een zoektocht à la "where's Waldo" plant te lanceren of - erger nog - ongeregeldheden die doen denken aan de voorsteden van Parijs: alles gaat goed met Kristof. Geen paniek. Slaap op uw beide oren! Ik heb het alleen ontieglijk druk de laatste tijd. Zoals jullie ongetwijfeld nog weten ben ik nog maar eens een jaartje aan het studeren gegaan (na Germaanse talen, een master in American studies én de lerarenopleiding volg ik nu journalistiek aan de Erasmushogeschool in Brussel) en spannende tijden breken aan.
Op korte termijn: Kristof is hoofdredacteur van de webkrant TerLoops. Het eerste nummer zal verschijnen op 15 november. Ik zal jullie - UITERAARD - de link bezorgen van deze journalistieke eye-opener. Naast de algemene co-leiding van het blad neemt kristof ook een aantal schrijfsels voor zijn rekening. Markeer het alvast in uw agenda! 15 november: check TerLoops.
Op langere termijn: in het voorjaar zal ik als stagiair aan de slag gaan bij Zone-magazines (Zone03 voor Antwerpen, 09 voor Gent, 02 voor Brussel). Vandaag ben ik voor de eertse maal naar Asse gereden, om mijn stagecontract te laten tekenen. Een ontspannend ritje zal het niet worden met het viaduct van Vilvoorde op de route, maar een leuke stageplaats is het wél. In de zomer zal ik dan drie maanden stage lopen op de cultuurredactie van De Standaard: dit jaar dus geen grootse reis, of het moet in extremis in het najaar zijn :). Als u in de zomer de initialen KH tegenkomt in de cultuurkatern van De Standaard, dan weet u dat ik het ben.
Aangezien ik behoorlijk wat kleinere opdrachten moet voltooien voor mijn richting, zou het wel eens kunnen dat ik er een aantal op deze blog post. Zo kunnen jullie de rasse schreden mijner vooruitgang steeds blijven volgen.
Om met een emotionele noot te eindigen: Ik heb jullie OOK gemist!

1 Comments:

Blogger Annemiek said...

Haha, je leeft nog, gelukkig. Dus niet saai in Belgie, maar druk. Veel succes ermee!

2:00 PM  

Post a Comment

<< Home