Thursday, August 24, 2006

Een uitsmijter: het borsthaar!

Het is omdat ik jullie al een tijdje - naar mijn gevoel althans - te weinig posts heb geschonken EN omdat ik morgen de kaap van de 2000 bezoekers zal overschreiden, dat ik jullie nog eens een foto van mijn borsthaar schenk (een vergiftigd geschenk voor velen, een lang verwacht iets voor anderen (yoko ;)). Er dient wel bij vermeld dat het een foto betreft die in Chicago werd genomen en die dus dateert van begin deze maand. In Florida zal ik er nog een trekken, zodat jullie kunnen vergelijken. How 'bout that! Nu moet ik erkennen dat het hier op deze Chicago-foto nog steeds geen oerwoudachtigvormige bos haren betreft, maar de Floridiaanse vochtigheid zou dra haar werk moeten doen. Ik verwacht er veel van! Desnoods ga ik naar een van de harenimplantaatfabriekjes die hier welig tieren.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home