Friday, September 15, 2006

Hoe Kristof en Marijk in het Fox News kwamen!

"If you can make it here, you can make it anywhere, New York" is zo ongeveer wat Frank Sinatra zong (de echte fans mogen me verbeteren). Wel, om te zeggen dat we het gemaakt hebben is misschien ietwat voorbarig, maar een eerste stap richting sterrendom is gezet. Onder impuls (lees: gezaag) van Marijke spendeerden we ongeveer een uurtje aan de deur van een modeshop in de hoop ontdekt te worden, het is immers Fashion Week in New York. Na het afwimpelen van enkele financieel minder aantrekkelijke voorstellen... Neen, akkoord, de waarheid heeft ook haar (beperkte) rechten. Na het tot vervelens toe staan wachten, besloten we gewoon iets te gaan eten in het Hard Rock Cafe op Times Square. En dan, op een moment dat we het niet meer verwachtten, werden we aangeklampt door een Fox News team. Of we geen commentaar wilden geven over het feit dat, voor het eerst in de Amerikaanse televisiegeschiedenis "jeopardy" en "wheel of fortune" uitgezonden werden in High Definition op een reuzenscherm op Times Square. Uiteraard hebben wij daar helemaal geen mening over, maar een spontane reactie in de trant van: "euhm... I don't know. I don't care... and by the way, I don't think people come to Times Square to watch television, trying to avoid cabs!" Ze legden ons woorden in de mond de dienden te herhalen. "We love Jeopardy and Wheel of Fortune in High Def".

Een leugentje om bestwil zeg maar, en we kregen er zelfs een balpen voor! Een leugentje om onze carriere te lanceren, zodat we uiteindelijk gigantisch bekend, rijk en aantrekkelijk zullen zijn.
En wanneer het zover is, zal ik geen blog meer bijhouden over mijn saaie leven, maar zullen vele fans (vooral tienermeisjes gok ik zo) een blog beginnen OVER mij.Ik kan bijna niet wachten!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fox News vervalst zijn reportages? Can't say I'm surprised. :D

High Definition is een complot van de rechtse media, ik heb het altijd gezegd!!

2:58 AM  

Post a Comment

<< Home