Monday, September 04, 2006

Voor mijn moeder: de mooie foto's van Kristof en Marijke

Mijn moeder vindt dat ik te weinig mooie foto's post van Marijke en mezelf. "Dan zie ik die mooie landschappen en dan moet gij weer zo'n zotte snuit trekken," aldus moeder Hoefkens. Ik heb mijn blog er even op nageslagen, en ik moet ze gelijk geven. Daarom deze post, voor mijn moeder. Zie het als een late moederdagcadeau (edit Marijke: en een vroege Valentijnscadeau...?), om goed te maken dat ik uit het land was die dag. Allemaal mooie foto's van Marijke en ik, met uitleg van waar en wanneer de foto's genomen werden.

Op het vliegtuig, tijdens de heenreis van Brussel naar New York

Op de Chinatown-bus van New York naar Boston (voor 15 dollar!)

Fotootje in een metrostation in Boston

Fotootje in Faneuil Hall in Boston: the cradle of liberty

In slaap gevallen in de armen van Marijke op de zetel van Jesse in Boston

Foto in de straten van Boston, vlak bij de library

En nog eentje

Tijdens het mountainbiken op Cape Cod, Provincetown

Niagara Falls and us

Niagara Falls and us 2

Niagara Falls and us 3

Kristof en Marijke op het huwelijk van Chris en April in Madison, Wisconsin

Nogmaals

Het limonadekoppel

We krijgen er niet genoeg van!

Onze famous peekesstoemp (een traditie die we wat hebben laten verwateren...) op het strand in Chicago

Chicagostreets

Marijke en Kristof op Navy Pier, Chicago

Kristof en Marijke gefotografeerd in The Bean, een spiegelconstructie in Chicago

Kristof en Marijke in de tuin van de zevende president van the US, Andrew Jackson

Tijdens een boottochtje in Nashville

Vroeger op de avond

Ben en Jerry's ijs in Nashville

Marijke, ik en onze favoriete Chihuahua, Stella, in New Orleans

Kristof en Marijke in Kennedy Space Center, Florida

Op het strand in Sarasota, Florida

Kristof, Marijke en Porsche in Sarasota

De zonsondergang in Clearwater Beach, Florida

Voor de handtekening van Salvador Dali, wiens museum wij bezochten

Tijdens de wedstrijd van de Miami Dolphins tegen de St. Louis Rams

Voor ons hotel in Miami Beach

Kristof en Marijke die een alligator vasthouden in de Everglades

Kristof en marijke in het wereldberoemde, in veel films getoonde Venetian Pool van Miami

Zo, ik hoop dat jullie er nu voor eens en voor altijd van overtuigd zijn dat wij een perfect koppel vormen. En aan mijn lieve moeder: kies er maar een uit voor in de living!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home