Saturday, September 02, 2006

Vlaanderen (en Nederland), meet Ernesto

Normaliter heb ik iets tegen Forwardmails. Elke dag vierduizend flauwe grapjes in je inbox krijgen is niet meteen mijn genre humor. En toch, dit mailtje kreeg ik vandaag geforward van onze vorige gastheer John, en is erg van toepassing op Ernesto. Ik plak het hier.

Florida Devastation after Hurricane Ernesto. This is a very graphic photo. It completely sums up the utter devastation after this powerful storm rolled through.


Ik weet niet wat de Vlaamse/Nederlandse pers jullie van beelden heeft geschonken, maar dit is ons "verhaal". Onze autorit van Sarasota naar Miami bracht ons aan de rand van Ernesto. Buiten wat stevige wind en bakken regen, stelde het niet erg veel voor. Onze vriendin Susan omschreef de storm als "a marshmellow". We hebben een aantal mooie en best indrukwekkende foto's kunnen trekken van binnen in deze "orkaan".


0 Comments:

Post a Comment

<< Home