Saturday, September 09, 2006

Back in the habit

Ik steel hier even met graagte de titel van de tweede Sister Act-film om aan te kondigen dat ik terug ben! Ik was van plan gisteren al iets te posten, maar onze vlucht verliep - alweer! - niet van een leien dakje. Een oud dametje werd onwel op het vliegtuig en we moesten een tussenlanding maken in orlando, waarna hetzelfde dametje weigerde uit te stappen omdat ze anders niet in Rusland zou geraken. Wij wilden zo snel mogelijk op weg naar new York, maar een huilend oud mevrouwtje, dat breekt zelfs mijn stalen hart ;) Nu goed, eindelijk aangekomen in The Big Apple dien ik eerst een uitgebreid relaas te doen van onze cruise. Daar ik in een internetcafe zit op dit eigenste moment, zal het zeer snel moeten gaan, waarvoor mijn excuses!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik was juist van plan den ongeduldige uit te hangen en meer blog entries te eisen, maar bij deze hebde dus nog wa respijt. ;)

On a hattrick note: ge gaat voor een gutsy MotS tegen de Libertines uit morgen, voor het verassingseffect. (tegenstander volgende week is toch zwakskes) Nu maar hopen dat hem ni meeleest...

Amuseer elle in the big apple!

7:18 PM  

Post a Comment

<< Home