Friday, November 10, 2006

Mindspinner nieuw leven in geblazen

Ik wil even de tijd nemen om mezelf op de vingers te tikken. Komt een beetje shizofreen over, maar dat moet dan maar... Het is niet omdat ik het de afgelopen weken ontieglijk druk heb gehad, dat ik deze blog zomaar moet laten verloederen. Vanaf nu ben ik dan ook van plan om terug op regelmatige basis te bloggen. Gewoon, om af en toe wat stoom af te laten. Een blog kan heel wat met een mens doen, zo bewijst Koen Fillet :)
Zoals ik vorige keer heb gemeld, heb ik het hoofdredacteurschap van TerLoops op mij genomen. Volgende week woensdag moet dat ding - dat mij stilaan elke nacht begint te achtervolgen - online staan. (Het adres voor de toekomstige fans is http://terloops.splinternet.be/). Ik heb zelf het voorwoord van de hoofdredactie geschreven, maar verder ook nog een interview met mijn broer, een opiniestuk over de verkiezingen in Irak (misschien interessant voor de lezers van allesamerika), een recensie over Borat én een over An Inconvenient Truth, en tot slot een verslag van de nieuwe show van Theo Maassen. Om kort te gaan: heel wat hooi op die vork. Maar schrijven is nu eenmaal wat ik graag doe.
Verder heb ik mij ook beziggehouden met de satirische pagina. Daar ben ik misschien nog wel het meest benieuwd naar. Samen met mijn vaste grafica Marian - die ook ons logo ontwierp - heb ik wel wat grappige dingetjes bedacht. Nu maar hopen dat de lezers de flauwe humor weten te smaken!
Tot slot heb ik, samen met co-hoofdredacteur Jan en graficus Stijn, de coördinatie van het hele project moeten doen. Niet eenvoudig, maar volgende woensdag volgt het resultaat.

1 Comments:

Blogger Juan Gomez said...

Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

9:47 PM  

Post a Comment

<< Home